AS Adventure

asadventure

 

Profiel:

As Adventure is een retailer dat een ruime productassortiment (outdoor, casual, travel, beach, snow en bike) biedt voor elke globetrotter, natuurliefhebber en actieve vrijetijdsgenieter. De klanten kunnen hiervoor terechte in één van de 40 stores verdeeld over België, Frankrijk en Luxemburg of in de webwinkel

 

 

Uitdaging

 

As Adventure wilde de papieren adminsitratie van de dienst-na-verkoop automatiseren. Op het hoofdkantoor wilde men een centraal zicht hebben op alle teruggenomen producten en de communicatie met de leveranciers bijhouden in de gekoppelde dossiers.

 

Oplossing

 

Met Microsoft Dynamics Crm beheert AS Adventure zijn dienst-na-verkoop nu volledig elektronisch. In het winkelpunt maakt men via de online module een nieuw dossier aan, dat meteen in de werklijst op het hoofdkantoor komt. de communicatie met leveranciers wordt daarin mee opgenomen. Men heeft te alle tijde zicht op de status van de teruggenomen producten. Parallel automatiseerde de keten ook de interne communicatie naar zijn winkelverantwoordelijke met CRM.

 

Voordelen

  • Dienst-na-verkoop verloopt digitaal
  • Automatische aanmaak van dossiers
  • Centraal zicht van teruggenomen producten
  • Status altijd actueel
  • Overzichtslijsten zijn kant-en-klaar
  • Korte doorlooptijd
  • Berichtgeving op maat naar winkelverantwoodelijken
  • Uitgevoerde taken worden bevestigd in CRM, districtmanagers hoeven niet meer rond te bellen
  • Sales keurt alle berichten in één keer goed

 

Software & Services

 

  • Servers
  • Developer Tools
  • Windows
  • Desktop Applications
  • Business Solutions
  • Online Services
  • Microsoft Services
  • Microsoft Technologies
  • Microsoft Security

Volledige case









Contatcteer ons

Veldkant 33a 2550 Kontich
 

T: +32 34 512 391
 

M: info@infront.be

 

infrontlogo