Microsoft Dynamics 365 Marketing

Transformeer klantervaringen

Creëer gerichte berichten en activiteiten die uw prospects en klanten langs vooraf gedefinieerde journeys leiden, afgestemd op hun vraag naar relevante informatie. Met multichannel campagnes kunt u customer journeys integreren waarbij alle mogelijke kanalen betrokken zijn, aangezien u met Dynamics 365 Marketing de creatie, het beheer en de tracking van deze campagnes kunt afhandelen.

Dynamics 365 Customer Insights

Ga één op één met klanten om en bouw zinvolle relaties die uw bedrijf laten groeien.

Dynamics 365 Marketing _ Infront

Welke mogelijkheden biedt Dynamics 365 Customer Insights?

check_small

Gekwalificeerde leads

Genereer beter gekwalificeerde leads voor verkoop door meerdere campagnes over verschillende kanalen tegelijk uit te voeren en gepersonaliseerde ervaringen te leveren. Op deze manier is uw salesteam beter geïnformeerd over de belangen voordat ze met leads en klanten in gesprek gaan.

check_small

Verhoog uw potentieel

Verhoog uw marketingpotentieel zonder de werklast te verhogen. Zodra sjablonen en customer journeys zijn ingesteld, kunnen ze onbeperkt worden gebruikt. Door met één platform doorheen de hele organisatie te werken, elimineert u datasilo's en vergroot u het 360° zicht op uw relaties.

check_small

ROI vergroten

Verhoog uw marketing ROI door processen te automatiseren en administratieve tijd te verminderen. Realtime gegevens en tracking van marketingcommunicatie opgeslagen op contactniveau zorgen ervoor dat er niets verloren gaat en dat er actie wordt ondernomen op basis van inzichten die door campagnes zijn verkregen.

check_small

GDPR conform

Abonnementen en bevestigingen op contactniveau beheren en tegelijkertijd een historisch overzicht opbouwen, zodat uw organisatie GDPR-compliant blijft.

Bring joy to your digital interactions.

Realtime customer journeys

Effectieve marketingcampagnes vangen én houden de aandacht van uw publiek. Met de ingebouwde customer journey tools kunt u campagnes in meerdere stappen opzetten, in overeenstemming met uw bedrijf. Customer journeys bestaan uit content die via een reeks e-mails wordt geleverd, terwijl het volgen en meten van interacties de volgende stap in het traject in gang zet. Afhankelijk van de acties kan uw publiek langs verschillende paden worden gestuurd.

  • Voer trajecten uit die zijn afgestemd op uw publiek en hun verschillende interesses.
  • Betrek de verkoopafdeling zo nodig eerder bij het klanttraject.
  • Personaliseer de berichten voor uw publiek met dynamische inhoud.
  • Reageer in realtime op de acties van uw publiek op de kanalen die zij het meest gebruiken.

Moeiteloos evenementen organiseren

Elimineer de complexiteit van het organiseren van live evenementen en webinars met Dynamics 365 Marketing event management. Tools voor het plannen, promoten, bijwonen van evenementen zijn standaard functies van de event management module.

Contact

Naadloze functies voor contact, registratie en aanwezigheidsbeheer in één systeem, inclusief deelnemerspassen.

Geschiedenis

De aanwezigheidsgeschiedenis van elk contact bekijken, inclusief bijgewoonde evenementen en sessies.

Microsoft Teams

Ondersteuning van Microsoft Teams voor webinars en live evenementen.

Online aanwezigheid

Een perfect functionerende evenementenwebsite.

Organisatie

Beheer uw locatie, inclusief verschillende ruimtes en indelingen.

D365 Customer Voice

Dynamics 365 Customer Voice integratie voor enquêtes.

Maak een connectie door online aanwezigheid

Meet reacties over verschillende marketingactiviteiten en campagnes door formulieren te maken en in te sluiten op uw eigen externe websites. Op deze manier zijn gegevens die op de website worden ingediend direct beschikbaar in Dynamics 365 Marketing. Naast uw website kunnen ook social media kanalen worden geïntegreerd.

  • Plan en plaats berichten rechtstreeks op de accounts van uw organisatie op social media sites (Twitter, LinkedIn en Facebook).
  • Volg website bezoeken, social media interacties en banner clicks.
  • Voorzie terugkerende contacten van een formulier dat reeds hun eerder ingevoerde informatie toont zoals opgeslagen in Dynamics 365 Marketing.
  • Een abonnementencentrum opzetten waarmee bekende contacten hun communicatievoorkeuren en contactgegevens bij uw organisatie kunnen beheren.
HomeGreen1 (2)

Geïntegreerd en up to date

Dynamics 365 Customer Insights is volledig geïntegreerd binnen Dynamics 365 waardoor gegevens kunnen worden uitgewisseld met de applicatie die wordt gebruikt door Sales en Customer Service. Hierdoor kunnen professionals binnen uw organisatie werken met apps die zijn afgestemd op hun specifieke behoeften, terwijl ze vrij gegevens en processen kunnen delen met collega's die zich richten op andere delen van het bedrijf.

  • Native integratie die synchronisatie van gegevens elimineert.
  • Eén contactrecord met gegevens over verkoop, marketing en klantenservice voor een 360°-beeld van de klant.
  • Segmentaties maken op basis van input van verkoop, klantenservice en zelfs andere geïntegreerde software zoals ERP.
  • Samenwerken aan LinkedIn verkoop- en marketingcampagnes.

 

HomeGreen1 (3)

Bring joy to your digital interactions.