D365 Customer Service
Transformeer klantervaringen
Microsoft Dynamics 365 Customer Service is een krachtige bedrijfsapplicatie die gebruik maakt van ingebouwde intelligentie om bedrijven in staat te stellen snellere en gepersonaliseerde ondersteuning te bieden aan hun klanten. Het is een cloud gebaseerde oplossing die een reeks tools bevat om de servicemedewerkers te ondersteunen, waardoor duurzame klantrelaties opgebouwd worden.
De applicatie is gericht op het automatiseren van de klantenservice die case- en kennismanagement stroomlijnt, gepersonaliseerde service met een 360° klantenbeeld mogelijk maakt en inzicht geeft in de prestaties van serviceagenten aan de hand van dashboards en rapporten.
Dynamics 365 Customer Service
Optimaliseer de klantenservice met AI en automatisering die agenten helpen sneller oplossingen te vinden.
Welke mogelijkheden biedt Dynamics 365 Customer Service?
Case management
Servicemedewerkers kunnen klantcases efficiënt beheren met behulp van geautomatiseerde workflows, routingregels en SLA-tracking. De toepassing biedt ook inzicht in de trends van cases, klantensentiment en agentprestaties.
Faciliteer selfservice
Klanten krijgen toegang tot een selfserviceportaal waarmee ze informatie kunnen zoeken, cases kunnen maken en hun voortgang kunnen volgen. Dit vermindert de werklast voor servicemedewerkers en stelt klanten in staat om snel relevante antwoorden te vinden.
Omnichannel
Communiceer met klanten via het kanaal van hun voorkeur, waaronder e-mail, telefoon, chat, sociale media, ... . Door de uniforme interface voor het beheren van alle klantinteracties krijgen de klanten een consistente service.
Actionable insights
Het gebruik van AI en machine learning biedt inzicht in klantgedrag, sentiment en intentie. Deze inzichten stellen bedrijven in staat om hun klantenservice te personaliseren en proactieve ondersteuning te bieden.