Overheid
Centralisatie van data
Alle informatie omtrent burgers, bedrijven en dossier centraal beheren op 1 platform én koppelen aan de authentieke overheidsbronnen waar mogelijk, leidt tot één 'bron van waarheid' met betere inzichten en rapportering omtrent uw processen. Via deze digitalisatie heeft iedereen steeds de mogelijkheid om zelf zijn dossiers op te volgen via een digitaal loket.
Wij helpen met onze oplossingen en uitgebreide pratkijkervaring om de dienstverlening van overheden eenvoudiger, gebruiksvriendelijker en toegankelijker te maken, op zo’n manier dat burgers, bedrijven en verenigingen hun zaken met de overheid het liefst digitaal willen regelen.
Digitalisering voor een betere dienstverlening
Elke overheid wenst alle digitale informatie dusdanig te organiseren en bruikbaar te maken zodat zijn dienstverlening voortdurend kan verbeterd worden.
Voldoen aan eisen
Burgers en bedrijven stellen hoge eisen op vlak van klantenservice in een B2B-context. Hun verwachtingen naar overheidsdiensten toe zijn identiek.
Efficiëntie
Ondanks dat overheden vaak beperkte werkingsmiddelen hebben, wordt verwacht dat overheidsmedewerkers meer doen met minder middelen. Efficiënt werken is bijgevolg noodzakelijk.
Gebruiksvriendelijk
Digitalisering laat toe om slimmer en meer klantgericht aan de slag te gaan met gebruiksvriendelijke oplossingen, geïntegreerd met uw vertrouwde Office-omgeving.
Geautomatiseerd
Met digitalisering kunnen heel wat overheidsprocessen geautomatiseerd en geoptimaliseerd worden, zowel intern als op vlak van communicatie met de burgers en bedrijven.
Bestaande integraties
Infront zet in op de herbruikbare componenten, waarbij elk bestuur kan profiteren van onze reeds bestaande ontwikkelingen en integratie componenten, zoals integraties met ACM/IDM-toegangsbeheer, Mijn Burgerprofiel, E-loketondernemers, Digitale Handtekeningmap, MAGDA Ondernemingen, Personen, CRAB/Adressenregister, Energieprestatiedatabank, DOSIS, Documentendienst,…