Werken bij een toonaangevende Microsoft Dynamics 365 partner
Priority

Je weet dat het klikt als...

1. We stellen de vraag, we stellen in vraag. 

2. We denken in oplossingen bij het zien van een probleem.

3. Groot of klein, elke spark delen we, zonder uitstel.

4. Je beste zelf zijn doen we samen.

5. We gaan feedback niet uit de weg, positief en constructief. 

We zijn steeds op zoek naar collega's die onze Spark delen!

De klik met Infront

Verschillende profielen als bouwstenen van ons team

Samen zorgen we ervoor dat de digitale interacties van onze klanten op een fijne en eenvoudige manier kunnen verlopen. Om ieder op zijn sterkte te kunnen inzetten, hebben we verschillende profielen waar we op rekenen. 

link

Project Manager

Project Managers zorgen voor de goede opvolging van de projecten op gebied van scope, timing en budget. Ze zorgen voor een vlotte en duidelijke communicatie naar de klant toe over het verloop hiervan.

account_tree

Functioneel Analist

Functionele Analisten zorgen voor het goed capteren van de as-is situatie, de noden van de klant en het omzetten van de processen in een functioneel design binnen D365 CE en het Power Platform. Zij zorgen ook voor de correcte configuratie van de applicaties, de testing en het opleiden van de gebruikers.

code

Technisch Consultant

Wanneer de klanten net dat beetje extra willen dan de reeds uitgebreide out of the box oplossing, duiken de Technische Consultants in de code en zorgen zij dat nagenoeg alle wensen van de klant vervuld worden. Ook wanneer er intergraties nodig zijn, komen zij in the picture. 

expand_content

Customer Succes Analist

Na oplevering laten we de klant niet in de kou staan. Zij die graag aanpassingen willen aan hun applicatie, kunnen beroep doen op onze Support Team. Naast het oplossen van problemen bij bestaande apps, gaan ze ook aan de slag met change requests of gewenste uitbreidingen.

Help us bring joy to all digital interactions.

Ik heb me kandidaat gesteld, wat kan ik verwachten?

  • Sollicitatie bij Infront

    Sollicitatie

    • Na het ontvangen van je CV en motivatie wordt een eerste gesprek ingepland. Wij staan in voor een snelle reactie. 
    • Er wordt kennis gemaakt met de Talent Lead.
  • Pre-boarding bij Infront

    Pre-boarding

    • Een 2de gesprek wordt ingepland, deze keer met één van onze Managing Partners.
    • Een loonvoorstel wordt uitgewerkt en het contract kan ondertekend worden.
    • Het onboardingstraject wordt voorbereid en je krijgt tussentijdse info.
  • Onboarding bij Infront

    Onboarding

    • Op je 1ste dag krijg je alle nodige info en wordt er kennisgemaakt met de collega's, waaronder je buddy.
    • Tijdens de 1ste weken doorloop je een opleiding binnen Dynamics 365 en het Power Platform, maak je kennis met de projectwerking en word je opgevolgd door onze Talent Lead.
    • Na het 1ste  kwartaal vindt een tweezijdig feedback gesprek plaats. 
  • Carrière bij Infront

    Carrière

    Persoonlijke groei staat centraal.

    • Een jaarlijks open feedback gesprek helpt je sterktes en groeiplan te bepalen.
    • Je krijgt ondersteuning in de te behalen groei door Managing Partners, Leads en collega’s.
    • Per kwartaal voeren we een opvolggesprek waar gepolst wordt naar de tevredenheid.