D365 Field Service
Stroomlijn je Field Operations
Dynamics 365 Field Service helpt organisaties om een optimale service te verlenen aan klanten, op locatie.
De applicatie combineert workflow automatisering, planningsalgoritmen en mobiliteit om mobiele medewerkers maximaal te ondersteunen wanneer ze ter plaatse zijn bij klanten om problemen op te lossen.
Dynamics 365 Field Service
Een krachtig platform met alle info en tools voor field engineers in het werkveld.
Welke mogelijkheden biedt Dynamics 365 Field Service?
100% cloud
Toegang tot uw Dynamics 365 Field Service altijd, overal en op elk apparaat. Alle informatie binnen handbereik, ook mobiel.
Vlotte communicatie
Herinner klanten over aankomende serviceafspraken via geautomatiseerde sms-berichten en e-mail meldingen.
AI ondersteund
Field Engineers kunnen in natuurlijke taal vragen intypen om informatie te ontvangen over werkorders, status of onderdelen.
IoT connected
Met behulp van IoT en machine learning kan proactief opgetreden worden om urgente interventies een stap voor te zijn.
I want to bring joy to my service processes.
Verhoogde klantbetrokkenheid
Met Dynamics 365 Field Service hebben Service Engineers real-time toegang tot de klantgeschiedenis en werkorder gegevens. Deze informatie bevordert de snelheid en kwaliteit van de service maar bevordert ook de klanttevredenheid, doordat deze op de hoogte blijft en betrokken wordt bij het hele serviceproces.
Transformeer
Verander de manier waarop je met klanten omgaat door proactief te handelen.
Verbind
Toegang tot kritieke informatie en een duidelijke stand van zaken verhoogt het betrokkenheidsgevoel en de algemene klanttevredenheid.
Versnel
Met real-time updates en een mobiele oplossing hebben buitendienstmedewerkers onderweg toegang tot alle klantgeschiedenis en werkorder gegevens voor een vlottere service.
Optimaliseer de activiteiten van de buitendienst
Dynamics 365 Field Service zorgt voor een revolutie in het beheer van buitendienstactiviteiten en maakt naadloze planning en dispatching mogelijk. Het stelt uw team in staat om de juiste persoon voor de klus toe te wijzen, rekening houdende met ieders vaardigheden en real-time locatie bepaling.
- Efficiënte toewijzing van resources aan de juiste opdrachten.
- Geavanceerde planningsalgoritmen zorgen dat uw buitendienstteams altijd zijn waar ze moeten zijn.
- Eenvoudige toegang tot de benodigde informatie en tools voor de medewerkers op verplaatsing voor een vlotte serviceverlening.
Forrester-onderzoek vindt 346% ROI bij modernisering van serviceactiviteiten met Dynamics 365 Field Service.
Optimaliseer service met voorspellend onderhoud
Maak gebruik van de kracht van IoT en machine learning met Dynamics 365 Field Service om serviceproblemen te voorspellen en te voorkomen, voordat ze zich voordoen.
Proactief
- Een proactieve benadering van onderhoud helpt bij het minimaliseren van stilstand en het verlagen van kosten.
- Door gegevens van verbonden apparaten te analyseren, anticipeert Dynamics 365 Field Service op onderhoudsbehoeften, plant tijdige interventies en zorgt ervoor dat uw serviceactiviteiten altijd een stap voor zijn.
Mobiele mogelijkheden voor technici
- Dashboards met serviceplanningen, klantgegevens en inventaris in real-time, zelfs wanneer technici off-line zijn.
- Medewerkers hebben alle informatie binnen handbereik om problemen snel en efficiënt op te lossen.
- Mobiel en altijd up-to-date.
Rapportage & analyse
- Volg Key Performance Indicators (KPI's), analyseer servicetrends en genereer gedetailleerde rapporten om uw servicekwaliteit en operationele efficiëntie continu te verbeteren.
- Neem data gestuurde beslissingen en breng field service strategieën in lijn met de algemene bedrijfsdoelstellingen.
- Verkrijg waardevolle inzichten in alle buitendienstactiviteiten met de robuuste analyse- en rapportagetools van Dynamics 365 Field Service.