Customer Success Plans
Eersteklas ondersteuning
Infront wil inzetten op duurzame en proactieve samenwerkingen die verder gaan dan reguliere projectopleveringen en heeft hiertoe verschillende Customer Success Plans uitgewerkt. Elk plan wordt beheerd vanuit het Customer Success Team en biedt een zeer degelijke basis aan features, welke naargelang het plan, aangevuld wordt met extra diensten.
De Customer Success Plans vertalen onze visie over hoe we diensten willen aanbieden aan onze klanten. Elk plan biedt eersteklas ondersteuning, nodigt uit tot dialoog en neemt jullie mee in het continue evoluerende Microsoft verhaal.
De Customer Success Plans kunnen verder nog aangevuld worden met andere Catalogus Diensten.
Customer Success Plan Services Toon Verberg | Base | Essential | Engage |
Customer Success Consultancy | |
|
|
Portal Access | |
|
|
Customer Success Talks | |
|
|
License Processing | |
|
|
Product Updates | |
|
|
Microsoft Support Program ? | - |
||
Support PRIO | - |
||
RED Phone | - |
||
License Management | - |
- |
|
Solution Monitoring | - |
- |
|
Product Updates+ ? | - |
- |
|
Solution Audit | - |
- |
|
Customer Success Delivery ? | - |
- |
|
Additional Services Toon Verberg | Base | Essential | Engage |
Training | ❍ | ❍ | ❍ |
Solution Onboarding ? | - |
❍ | ❍ |
Product Updates+ | - |
❍ | |
Solution Audit | - |
❍ | |
Customer Success Delivery | - |
❍ | |
Dedicated Customer Success Consultant | - |
❍ | ❍ |
Curious about our Customer Success Plans?
Bekijk alle details in het downloadbare overzicht van onze Customer Success Plans. Via dit formulier ontvang je de download.
The whole story?
Ontdek het volledige Customer Succes verhaal, hoe we dit uitgewerkt hebben en in praktijk omzetten in onze Customer Success Plans.