Customer Success Story
Customer Success start bij de eerste kennismaking. We leren begrijpen wat jullie zoeken en kijken er naar uit om antwoorden en oplossingen voor te stellen. We begeleiden, geven advies, stellen kritisch in vraag, bieden alternatieven en werken een transparant voorstel uit. Tijdens implementatie bouwen we de Customer Success oplossingen. We starten en/of versnellen digitale transformatie!
Na projectoplevering geloven we niet langer in enkel een reactieve aanpak, een kwalitatief antwoord op jullie vragen is basis, maar niet voldoende. Customer Success wordt niet bereikt op één dag of door het implementeren van één oplossing. Noden en technologie evolueren constant.
Het streven naar en behouden van Customer Success is een continu gegeven.
Your Trusted Advisor
Infront wil inzetten op duurzame en proactieve samenwerkingen die verder gaan dan reguliere projectopleveringen en heeft hiertoe verschillende Customer Success Plans uitgewerkt. Elk plan wordt beheerd vanuit het Customer Success Team en biedt een zeer degelijke basis aan features, welke naargelang het plan, aangevuld wordt met extra diensten.
Wij zijn het Infront Customer Succes team
- Wij zijn ongelooflijk fan van Dynamics 365 Customer Engagement (CE), het Power Platform en Microsoft 365
- We doen wat we erg graag doen en dat is klanten succesvol maken bij het aangaan van digitale interacties
- We zijn geen regulier support team, we zijn een multidisciplinair en dedicated team van Consultants voor wie klantenwaarde en constante verbetering centraal staan
- We vinden energie in het opnemen van uiteenlopende opdrachten. We nemen ownership en zijn fier op de oplossingen die we opleveren
- We lossen jullie issues op met aandacht voor transparante, regelmatige en no-nonsense communicatie
- We luisteren naar jullie vraag, maar stellen ook in vraag. We nemen onze trusted advisor rol zeer serieus
- We weten dat noden constant evolueren, we staan klaar om jullie te ondersteunen door het (uit)bouwen van future-proof solutions
- Jullie core business verdient jullie volle aandacht. Wij ondersteunen en volgen proactief de Microsoft evoluties en jullie omgeving op, treffen de nodige acties en maken de juiste aanbevelingen
- We houden van short-ski, maar nodigen uit voor een wereldreis. We engageren ons als (reis)partner en bouwen samen aan een langdurig en stabiel verhaal
Want to know how to bring joy to your success?
Meer weten over onze plannen? Hebben jullie opmerkingen over onze diensten of zijn jullie benieuwd hoe we joy and simplicity brengen in alle digitale interacties, geef ons zeker een seintje.